وبسایت اصلاح

فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِکَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَ أُوْلَئِکَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ بشارت ده بندگانى را که سخنان گوناگون را می‌شنوند؛ سپس بهترین آن را انتخاب کرده و پیروى می‌کنند. آنان کسانى هستند که خداوند هدایتشان کرده و آنان خردمندان و صاحبان عقلند. (سوره زمر، آیه18)

وبسایت اصلاح

فَبَشِّرْ عِبَادِ الَّذِینَ یَسْتَمِعُونَ الْقَوْلَ فَیَتَّبِعُونَ أَحْسَنَهُ أُوْلَئِکَ الَّذِینَ هَدَاهُمُ اللَّهُ وَ أُوْلَئِکَ هُمْ أُوْلُوا الْأَلْبَابِ بشارت ده بندگانى را که سخنان گوناگون را می‌شنوند؛ سپس بهترین آن را انتخاب کرده و پیروى می‌کنند. آنان کسانى هستند که خداوند هدایتشان کرده و آنان خردمندان و صاحبان عقلند. (سوره زمر، آیه18)

کاربر گرامی،وبسایت اصلاح از هرگونه طرح, پیشنهاد و انتقاد سازنده استقبال میکند و این افتخار را دارد تا پذیرای حکایت های تبلیغی، مقالات علمی و پژوهشی شما در حوزه تبلیغ، تربیت و خانواده باشد.صندوق الکترونیکی: nforoughi115@gmail.com

اسلاید شو

جهت مشاهده فیلم و ویدیوهای مذهبی روی تصویر فوق کلیک نمایید

آیات عظام صافی گلپایگانی، جوادی آملی، هاشمی شاهرودی، سبحانی، مکارم شیرازی و نوری همدانی تاکنون با صدور پیامهای جداگانه این جنایت رژیم سعودی را محکوم کردند...


همچنین مراجع عظام تقلید دروس خارج خود که در مسجد اعظم برگزار می شود را فردا به همین مناسبت تعطیل نمودند.

حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، مرجع تقلید شیعیان در پیامی اعدام شیخ النمر را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

و من قتل مظلوماً فقد جعلنا لولیه سلطانا

با کمال تأسف و تأثر مطلع شدیم که رژیم سفاک و خون آشام سعودی، بار دیگر طینت جنایتکارانه‌ی خود را نشان داد و یکی از بندگان بی‌گناه، مظلوم و آزاده را با تعداد دیگری از ستمدیدگان به شهادت رساند. رژیمی که با نوشیدن خون پاک مظلومان و آزادگان خود را سیراب نموده و راه و رسم جنایتکاران بزرگ تاریخ را دنبال می‌نماید.

شهادت عالم آزاده، روحانی عالی مقام، شهید بزرگوار شیخ نمر رضوان الله تعالی علیه روی سیاه این رژیم را سیاه‌تر و خبث و پلیدی باطن آنها را آشکارتر نمود.

حکام آل سعود که ان شاء ‌الله تعالی سقوط آنان نزدیک است بدانند که خون به ناحق ریخته‌ی این روحانی شهید، خواب راحت را از آنان سلب نموده، جهان اسلام را بیدار کرده و راه سقوط را برای این رژیم هموار خواهد نمود. مسلماً این جنایت ددمنشانه را آزادگان دنیا و مجامع آزاد بین المللی محکوم خواهند نمود و فریاد مظلومیت این شهید بزرگوار به گوش جهانیان خواهد رسید.

اینجانب به جهان اسلام و مردم غیور و مسلمان عربستان که از ستم و جنایات رژیم سفاک خود خسته شده‌اند و به خانواده ی بزرگ و داغدار این شهید بزرگوار تبریک و تسلیت گفته، ترفیع درجات این شهید سعید و سایر شهیدان را از خداوند متعال مسئلت دارم.

و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی منقَلَبٍ ینقَلِبونَ

حضرت آیت الله جوادی آملی: آل سعود بداند که سرنوشت تلخی دارد

حضرت آیت الله العظمی جوادی آملی در پیامی اعدام شیخ النمر را محکوم کرد.

این مرجع تقلید گفت: شیخ النمر در راه حق شهید شد. ذات اقدسیه فرمود، خیال نکنید که شیخ النمر این بزرگوار و عالم روحانی مرده است، این زنده است و پیامی دارد و پیام او مبارزه کردن با آل سعود و استکبار است.

او افزود: آل سعود که اکنون جنگ نیابتی استکبار و صهیونیست را راه انداخته باید بداند که سرنوشت تلخی دارد و لوث و آلودگی آل سعود را نشان می دهد.

ما این مصیبت را به خانواده های معظم این شهیدان و مردم بزرگوار و مجاهدان عربستان و سایر مناطق جهان اسلام تسلیت عرض می کنیم و از خداوند می خواهیم که هر چه زودتر خائنان حرم که آن کار را نسبت به شهدای منا انجام دادند، به اعمال سوءشان برسانند.

حضرت آیت الله هاشمی شاهرودی: امت بزرگ اسلامی با هر سلیقه و فکری برای نابودی رژیم آل سعود به پا خیزند

«بسم الله الرحمن الرحیم

من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا

انا لله و انا الیه راجعون

خبر دردآور و اندوه ناک شهادت علامه شیخ باقر النمر بدست رژیم سفاک و دژخیم آل سعود واصل گردیده و دل و جان ما را در غم و اندوه فرو برد. این عالم جلیل القدر و این مجاهد نستوه پس از مرارتهای فراوان و فشار و رنج اسارت و شکنجه در زندان های مخوف این ابرجنایتکار روسیاه منطقه، جان خویش را در راه عزت و شرف اسلامی و انسانی و تعالی کلمه طیبه توحید و اقامه قسط و داد فدا کرده و صفحه زرین و افتخار آفرین دیگری را بر تاریخ مشعشع جهادی شیعه جعفری اضافه نمود. قطرات خون مطهر شیخ نمر، در عین آنکه دلهای همه مسلمانان بلکه همه انسانهای آزاده جهان را در غم و اندوه فرو برد لکن بشارتی بزرگ را نوید می دهد. جنایت اعدام این روحانی بصیر به لطف خدا، شلیک نهایی و تیر خلاصی بود که رژیم خون آشام صهیونیستی آل سعود را به تاریک خانه ابدی تاریخ خواهد فرستاد و ایشان را با اشقیاء عالَم محشور خواهد نمود و سرزمین مطهر وحی از لوث وجود پلیدشان پاک خواهد گردید.

جریان خون مطهر شیخ نمر، موجی را برخواهد افراشت و طوفانی را بپا خواهد کرد که جز با سرنگونی این نماد حقیقی شیطان در منطقه، آرام نخواهد گرفت.

اکنون وقت آن رسیده که امت بزرگ اسلامی با هر سلیقه و فکری، تحت بیرق نبی اعظم صلی الله علیه و علی آله و سلم جمع گردند و برای نابودی این چرثومه فساد و نماینده رژیم اسرائیل و مزدور آمریکا، بپا خواسته و دست آلوده به خون هزاران هزار مسلمان شیعه و سنی را از حاکمیت و حکومت بر حرمین شریفین و سرزمین های اسلامی، کوتاه کنند.

تردیدی نیست اضمحلال و نابودی این رژیم شیطانی، به محو شدن تروریسم داعشی و تکفیری منجر خواهد شد و عالَم اسلام را از این مصیبت فراگیر نجات خواهد بخشید.

اینجانب، شهادت این عالِم برجسته و مجاهد را به ساحت قدسی قطب امکان و محور تکوین، بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفداء و رهبر فرزانه انقلاب ، مراجع معظم تقلید، امت اسلامی و به طور خاص خانواده و بستگان و نزدیکان این فقید سعید، تبریک و تسلیت می گویم و از ذات قدس ربوبی می خواهم او را با انبیاء و اولیاء و شهدای کربلا محشور فرماید و حسن اولئک رفیقا.»

حضرت آیت الله سبحانی: شهادت شیخ نمر قلبها را مملو از اندوه کرد

حضرت آیت الله العظمی سبحانی با محکوم کردن اعدام شیخ نمر گفت: شهادت مظلومانه شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان دلها را مجروح و قلب ها را مملو از اندوه کرد.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه شیخ نمر، فقط یک خواسته داشت و آن حاکمیت عدالت در کشور بود، گفت: در منطقه شرق عربستان شیعیانی هستند که مظلوم اند و شیخ نمر سخنش این بود که باید محرومیت از چهره شیعیان عربستان زدوده شود.

وی افزود: رژیم آل سعود، اجازه تعمیر مساجد را به شیعیان عربستان نمی داد و حسینه ها را تخریب می کرد و این مرد بزرگ، فقط طالب عدالت و تقوا بود و می خواست جلوی خودکامگی یک خانواده را بگیرد. خانواده ای که کشوری را به نام خود ثبت کرده اند و هر کاری که بخواهند انجام می دهند بدون اینکه به آرای مردم احترام بگذارند.

آیت الله سبحانی ادامه داد: من شهادت مظلومانه این فقیه عالیقدر را به محضر حضرت ولی عصر (عج) و خانواده و بازماندگان ایشان و شیعیان عربستان، تسلیت عرض می کنم. عاش سعیدا و استشهدا سعیدا رحمه الله علیه و رحمه الله الواسعه.

حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی در پیامی اعدام شیخ النمر توسط دولت عربستان سعودی را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر وحشتناک اعدام آیت الله شیخ نمر و گروهی از بیگناهان، جهان اسلام را در بُهت و تعجب فرو برد، به خصوص اینکه این جنایت تحت عنوان خوارج و تکفیر صورت گرفت؛ اگر کسانى تاکنون تردید داشتند که کانون فتنه و تکفیر در جهان، آل سعود هستند با این نمونه آشکار جاى تردیدى باقى نماند.

ما به شدت این جنایت هولناک را محکوم مى‌کنیم و به یقین انتقام آن گرفته خواهد شد و مى‌دانیم این جنایت انتقام شکست‌هایى است که آل سعود در عراق و سوریه و یمن دامنگیرشان شده است، ولى باید در انتظار شکست‌هاى مهم‌ترى در این سه منطقه باشند.

به یقین این جنایت، بدون اطلاع آمریکا نبوده است، آنها در مسائل کم اهمیت‌ترى با نظر آنها اقدام مى‌کنند و مى‌دانیم در راستاى ایجاد جنگ طائفه‌اى میان سنى و شیعه است، اما هم سعودى‌ها و هم آمریکا کور خوانده‌اند، ما با برادران اهل سنت اختلافى نداریم، اختلاف ما با تکفیرى‌هاست که همه مسلمین در برابر آنها اتفاق نظر دارند.

آل سعود بدانند این جنایت فراموش نشدنى است و آثار این کار نابخردانه را در آینده خواهند دید.

نه تنها شیعیان جهان و اهل سنت این جنایت را شدیدآ محکوم مى‌کنند، بلکه تمام آزادگان دنیا نیز آن را محکوم خواهند کرد.

آنها چه گناهى داشتند، قیام مسلحانه کردند؟! کسى را کشته بودند؟! تنها گناهشان این بود که مى‌گفتند اقلیت شیعه در عربستان سعودى از حقوق حقه خویش باید برخوردار شوند و براى انجام مراسم مذهبى آزاد باشند. آیا این گناه است و در خور آن جنایت سنگین.

حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی اعدام شیخ النمر توسط دولت عربستان سعودی را محکوم کرد.

این مرجع تقلید امروز در دیدار رئیس و ستاد اقامه نماز استان قم با اشاره به اجرای حکم شیخ نمر از این مساله ابراز تاسف کرد و اظهار داشت: با اینکه همه علما در قبال تائید حکم این عالم بزرگ شیعه، موضع گیری کردند ولی دولت سعودی به این فریاد جامعه اسلامی توجه نکرده واین حکم را اجرا نمود.

او با بیان اینکه رژیم سعودی مهد پرورش داعش و گروههای تروریستی است؛ گفت: این رژیم با حمایت از تکفیری ها، اسلام را یک دین خشن معرفی می کند و انجام این قبیل اقدامات در جهت خوش خدمتی این رژیم به غرب است.

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد: علما و طلاب وظیفه دارند در برابر این حادثه که دهن کجی به همه علما است سکوت نکنند بلکه به پا خیزند و آن را محکوم کنند و انزجار خود را از این حرکت این رژیم مسلمان کش اعلام نمایند. مسلمانان باید در برابر این حادثه به میدان بیایند و فکری برای این نوع حوادث در جامعه اسلامی کنند.

او با محکوم کردن اعدام شیخ نمر، نگرانی خود را از این عمل شنیع و خبیثانه اعلام کرد.

آیت الله هادوی تهرانی در پیامی اعدام شیخ النمر توسط دولت عربستان سعودی را محکوم کرد

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُون‏. (آل عمران، ۱۶۹)

بار دیگر دست ددمنشانه استکبار از آستین جهالت و خباثت بیرون آمد و فرزندی دیگر از تبار سالار شهیدان (علیه الصلوه و السلام) را به شهادت رساند.

شیخ نمر باقر النمر که پس از چند سال اسارت و شکنجه به جرم آزادی خواهی و حق طلبی، امروز به ملکوت اعلا شتافت و به مقام منیع شهادت رسید، نمادی از اسلام گرایی اصیل و پیروی از سنت رسول کریم صلی الله علیه و آله بود.

بی شک خون پاک این عزیز سفر کرده، جنایتکاران وهابی مسلم نمای اسلام ستیز را رسواتر از گذشته خواهد کرد.

تنها عجب از مدعیان دروغین حقوق بشر است که چنین جرائمی را می بینند و از مجرمان حمایت می کنند، عجب از دموکرات های استبدادگرایی است که چنین حکومت مستبد و دژخیمی تحت چتر حمایتی آنها قرار دارد.

ای علمای اسلام فریاد برآرید که امروز حرمین شریفین در اسارت جهالتی خون خوار و مسلم نمایان اسلام ستیزی است که از گروه های تروریستی تکفیری حمایت می کنند. همان گروه هایی که بزرگترین ضربه را به چهره ی زیبای اسلام ناب وارده کرده و از این آیین رحمت و عدالت تصویری خشن و ظالم در ذهن جهانیان ایجاد کرده اند.

این جانب ضمن ابراز تسلیت به مناسبت این فاجعه بزرگ به حضور مقدس حضرت ولی عصر عجل الله فرجه الشریف و مراجع عظام تقلید و رهبر معظم انقلاب و تمام پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام و مسلمانان عالم و بازماندگان شریف این شهید شاهد، روز یکشنبه ۲۲ ربیع الاول ۱۴۳۷ همراه با حوزه های علمیه و مؤمنین و مسلمانان و آزادی خواهان جهان به سوگ می نشینم و برای رهایی تمام مستضعفان جهان در پرتو ظهور آن منجی منتظر (علیه الصلوه و السلام) دعا می کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۲
محمد فروغی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَةٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناً حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا

اسلاید شو

کاربر گرامی،وبسایت اصلاح از هرگونه طرح, پیشنهاد و انتقاد سازنده استقبال میکند و این افتخار را دارد تا پذیرای حکایت های تبلیغی، مقالات علمی و پژوهشی شما در حوزه تبلیغ، تربیت و خانواده باشد.صندوق الکترونیکی: nforoughi115@gmail.com